• Anasayfa
    • KD Bülten
    • YD Online Dergi
    • Kullanıcı Girişi
    • DANIŞMANLIK HİZMETLERİ
      • Kamu İhale Danışmanlığı
        • Yıllık İhale Danışmanlığı
        • Proje Bazlı İhale Danışmanlığı
        • Yılsonu İhale Danışmanlığı
        • Uyuşmazlık ve Şikayet Süreçleri
        • Denetim Hizmetleri
        • Hukuki Görüş Hazırlanması Hizmetleri
      • Özel Sektör İhale Danışmanlığı
        • Yıllık İhale Danışmanlığı
        • Proje Bazlı İhale Danışmanlığı
        • Uyuşmazlık ve Şikayet Süreçleri
        • Teklif Dosyası Hazırlanması Hizmetleri
        • Aşırı Düşük Teklif Savunma Hazırlama Hizmetleri
        • Hukuki Görüş Hazırlanması Hizmetleri
      • Mali Yönetim Danışmanlığı
        • Stratejik Plan Eğitimi
        • Faaliyet Raporu Danışmanlık Hizmetleri
        • Performans Programı Danışmanlık Hizmetleri
        • Risk Yönetimi Hizmetleri
        • Muhasebe Danışmanlık Hizmetleri
        • Bütçe Hizmetleri
        • Taşınır Kayıt Sistemi Danışmanlık Hizmetleri
      • Canlı Danışma
    • EĞİTİM HİZMETLERİ
      • İhale Mevzuatı
        • Kamu İhale Eğitimi
        • İhale Sözleşme Eğitimi
        • Şikayet Süreçleri Eğitimi
        • Hakediş Süreç Eğitimi
        • İhale Uygulamaları Eğitimi
        • Aşırı Düşük Sorgulama Eğitimi
      • Özel Sektör Eğitimi
        • Kamu İhale Eğitimi
        • Şikayet Süreçleri Eğitimi
        • Teklif Dosyası Hazırlama Eğitimi
        • İhale Sözleşme Eğitimi
        • Fiyat Farkı Eğitimi
      • Mali Mevzuat
        • 5018 sayılı KMYKK Eğitimi
        • Muhasebe Eğitimi
        • Bütçe Eğitimi
        • Dönem Sonu İşlemleri
        • İç Kontrol Eğitimi
        • Stratejik Plan Eğitimi
        • Taşınır Kayıt Sistemi Eğitim
      • Yayınlar
        • Yasal Dayanak
        • Mevzuat Takip
        • KD Bülten
        • İhale Makaleleri
        • Makale
        • KİK Duyuru
    • REFERANSLAR
    • HAKKIMIZDA
    • İLETİŞİM
    • Anasayfa
    • KD Bülten
    • YD Online Dergi
    • Kullanıcı Girişi

    KAMU İHALE TEBLİĞİ (TEBLİĞ NO: 2021/1)

    • Anasayfa
    • Temel İlkeler İhale Danışmanı
    • KAMU İHALE TEBLİĞİ (TEBLİĞ NO: 2021/1)
    ELEKTRONİK İHALE UYGULAMA YÖNETMELİĞİNDE DEĞİŞİKLİK YAPILMASINA DAİR YÖNETMELİK
    Ocak 25, 2021
    Doküman İndirme İşlemlerinde E-imza Yerine Kullanılacak Yöntemlerin Belirlenmesi
    Ocak 27, 2021
    Kategori
    • İhale Danışmanı
    • İhale Danışmanı Ankara
    Terimler
    • İhale Danışmanı
    • ihale danışmanlığı

    Amaç ve kapsam

    MADDE 1 – (1) Bu Tebliğin amacı, 4/1/2002 tarihli ve 4734 sayılı Kamu İhale Kanununda belirtilen eşik değerlerin ve parasal limitlerin, Türkiye İstatistik Kurumu tarafından açıklanan 2020 yılı Aralık ayı Yurt İçi Üretici Fiyat Endeksi (Yİ-ÜFE) yıllık değişim oranında (%25,15) arttırılarak güncellenmesidir.

    Dayanak

    MADDE 2 – (1) Bu Tebliğ, 4734 sayılı Kanunun 67 nci maddesine dayanılarak hazırlanmıştır.

    Güncellenen hususlar

    MADDE 3 – (1) Bu Tebliğ ile 1/2/2021 tarihinden itibaren geçerli olmak üzere 4734 sayılı Kanunun;

    a) 3 üncü maddesinin birinci fıkrasının (g) bendinde belirtilen 14.877.509,-TL (Ondörtmilyonsekizyüzyetmiş yedibinbeşyüzdokuz Türk Lirası) 18.619.202,-TL (Onsekizmilyonaltıyüzondokuzbinikiyüziki Türk Lirası),

    b) 8 inci maddesinin birinci fıkrasının;

    1) (a) bendinde belirtilen 1.778.525,-TL (Birmilyonyediyüzyetmişsekizbinbeşyüzyirmibeş Türk Lirası) 2.225.824,-TL (İkimilyonikiyüzyirmibeşbinsekizyüzyirmidört Türk Lirası),

    2) (b) bendinde belirtilen 2.964.217,-TL (İkimilyondokuzyüzaltmışdörtbinikiyüzonyedi Türk Lirası) 3.709.717,-TL (Üçmilyonyediyüzdokuzbinyediyüzonyedi Türk Lirası),

    3) (c) bendinde belirtilen 65.213.187,-TL (Altmışbeşmilyonikiyüzonüçbinyüzseksenyedi Türk Lirası) 81.614.303,-TL (Seksenbirmilyonaltıyüzondörtbinüçyüzüç Türk Lirası),

    c) 13 üncü maddesinin birinci fıkrasının (b) bendinin;

    1) (1) numaralı alt bendinde belirtilen 194.033,-TL (Yüzdoksandörtbinotuzüç Türk Lirası) 242.832,-TL (İkiyüzkırkikibinsekizyüzotuziki Türk Lirası), 388.086,-TL (Üçyüzseksensekizbinseksenaltı Türk Lirası) 485.689,-TL (Dörtyüzseksenbeşbinaltıyüzseksendokuz Türk Lirası),

    2) (2) numaralı alt bendinde belirtilen, 194.033,-TL (Yüzdoksandörtbinotuzüç Türk Lirası) 242.832,-TL (İkiyüzkırkikibinsekizyüzotuziki Türk Lirası), 388.086,-TL (Üçyüzseksensekizbinseksenaltı Türk Lirası) 485.689,-TL (Dörtyüzseksenbeşbinaltıyüzseksendokuz Türk Lirası), 3.234.222,-TL (Üçmilyonikiyüzotuzdörtbinikiyüzyirmiiki Türk Lirası) 4.047.628,-TL (Dörtmilyonkırkyedibinaltıyüzyirmisekiz Türk Lirası),

    3) (3) numaralı alt bendinde belirtilen 388.086,-TL (Üçyüzseksensekizbinseksenaltı Türk Lirası) 485.689,-TL (Dörtyüzseksenbeşbinaltıyüzseksendokuz Türk Lirası), 3.234.222,-TL (Üçmilyonikiyüzotuzdörtbinikiyüzyirmiiki Türk Lirası) 4.047.628,-TL (Dörtmilyonkırkyedibinaltıyüzyirmisekiz Türk Lirası),

    ç) 21 inci maddesinin birinci fıkrasının (f) bendinde belirtilen 323.398,-TL (Üçyüzyirmiüçbinüçyüz doksansekiz Türk Lirası) 404.732,-TL (Dörtyüzdörtbinyediyüzotuziki Türk Lirası),

    d) 22 nci maddesinin birinci fıkrasının (d) bendinde belirtilen 97.008,-TL (Doksanyedibinsekiz Türk Lirası ) 121.405,-TL (Yüzyirmibirbindörtyüzbeş Türk Lirası), 32.316,-TL (Otuzikibinüçyüzonaltı Türk Lirası) 40.443,-TL (Kırkbindörtyüzkırküç Türk Lirası),

    e) 53 üncü maddesinin birinci fıkrasının (j) bendinin;

    1) (1) numaralı alt bendinde belirtilen 646.821,-TL (Altıyüzkırkaltıbinsekizyüzyirmibir Türk Lirası) 809.496,-TL (Sekizyüzdokuzbindörtyüzdoksanaltı Tük Lirası),

    2) (2) numaralı alt bendinde belirtilen 1.023.922,-TL (Birmilyonyirmiüçbindokuzyüzyirmiki Türk Lirası) 1.281.438,-TL (Birmilyonikiyüzseksenbirbindörtyüzotuzsekiz Türk Lirası), 6.139,-TL (Altıbinyüzotuzdokuz Türk Lirası) 7.682,-TL (Yedibinaltıyüzsekseniki Türk Lirası), 4.095.700,-TL (Dörtmilyondoksanbeşbinyediyüz Türk Lirası) 5.125.768,-TL (Beşmilyonyüzyirmibeşbinyediyüzaltmışsekiz Türk Lirası), 12.284,-TL (Onikibinikiyüzseksendört Türk Lirası) 15.373,-TL (Onbeşbinüçyüzyetmişüç Türk Lirası), 30.717.756,-TL (Otuzmilyonyediyüzonyedibin yediyüzellialtı Türk Lirası) 38.443.271,-TL (Otuzsekizmilyondörtyüzkırküçbinikiyüzyetmişbir Türk Lirası), 18.426,-TL (Onsekizbindörtyüzyirmialtı Türk Lirası) 23.060,-TL (Yirmiüçbinaltmış Türk Lirası), 24.571,-TL (Yirmidört binbeşyüzyetmişbir Türk Lirası) 30.750,-TL (Otuzbinyediyüzelli Türk Lirası),

    f) 62 nci maddesinin birinci fıkrasının (h) bendinde belirtilen 358.977,-TL (Üçyüzellisekizbindokuzyüz yetmişyedi Türk Lirası) 449.259,-TL (Dörtyüzkırkdokuzbinikiyüzellidokuz Türk Lirası),

    olarak güncellenmiştir.

    (2) Yukarıda belirtilen eşik değerler ve parasal limitlere ilişkin olarak, bir önceki dönem ile karşılaştırmalı değerler, ayrıca tablo halinde ekte yer almaktadır.

    Önceki bütçe statüleri

    MADDE 4 – (1) İdarelerin tabi oldukları eşik değerler ve parasal limitlerin belirlenmesinde 10/12/2003 tarihli ve 5018 sayılı Kamu Malî Yönetimi ve Kontrol Kanununun yürürlüğe girmesinden önceki bütçe statüleri göz önünde bulundurulur.

    Yürürlük

    MADDE 5 – (1) Bu Tebliğ 1/2/2021 tarihinde yürürlüğe girer.

    Yürütme

    MADDE 6 – (1) Bu Tebliğ hükümlerini Kamu İhale Kurumu Başkanı yürütür.

    Paylaş
    Kameder İhale Danışmanlığı
    Kameder İhale Danışmanlığı

    İlgili yazılar

    Yeterlik Kriteri Olarak Belirlenen Binek Cinsi Araçlar Sanayi Ve Teknoloji Bakanlığı Tarafından Yayımlanan Yerli Muhteva Oranlarını Gösteren Listeye Uygun Olmalıdır
    Temmuz 1, 2022

    İhale Konusu İşte Yeterlik Kriteri Olarak Belirlenen Binek Cinsi Araçların Sanayi Ve Teknoloji Bakanlığı Tarafından Yayımlanan Yerli Muhteva Oranlarını Gösteren Listeye Uygun Olmalıdır


    Read more
    İhaleye Katılmaya İlişkin Vekil Adına Düzenlenmiş Noter Onaylı Vekaletname ve Vekilin Noter Tasdikli İmza Beyannamesi
    Haziran 24, 2022

    İhaleye Vekaleten Katılımda Vekil Adına Düzenlenmiş Noter Onaylı Vekaletname ve Vekilin Noter Tasdikli İmza Beyannamesinin Sunulması Zorunludur


    Read more
    Açık İhale Usulü İle Gerçekleştirilen İhalede Tek Geçerli Teklif Kalması Nedeniyle Rekabetin Oluşmaması İhalenin İptalini Gerektirir
    Haziran 22, 2022

    Açık İhale Usulü İle Gerçekleştirilen İhalede Tek Geçerli Teklif Kalması Nedeniyle Rekabetin Oluşmadığı Ve İhalenin İptali Gerektiği İddiası


    Read more

    Bir cevap yazın Cevabı iptal et

    E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    Kategoriler

    • Aşırı Düşük Teklif
      • Aşırı Düşük Hazırlama
        • İş Deneyim Belgesi
          • Benzer İş
      • Aşırı Düşük Savunma
      • Aşırı Düşük Teklif Nasıl Hazırlanır
      • Aşırı Düşük Teklif Savunma
      • Aşırı Düşük Teklif Savunma Danıştay Kararı
      • Malzemeli Yemek Aşırı Düşük
      • Öğrenci Taşıma İhalesi
      • Yapım Aşırı Düşük Teklif Hazırlama
      • Yapım Aşırı Düşük Teklif Savunmasında Akaryakıt Dönüşümü
      • Yemek Aşırı Düşük
      • Yemek Aşırı Düşük Hazırlama
    • Aşırı Düşük Teklif Nedir
    • Banka Referans Mektubu
    • Danışmanlık Hizmetleri
      • Kamu İhale Danışmanlığı
      • Mali Yönetim Danışmanlığı
      • Özel Sektör İhale Danışmanlığı
    • Eğitim Hizmetleri
      • İhale Mevzuatı
      • Mali Mevzuat
      • Özel Sektör Eğitimi
      • Yayınlar
        • İhale Makaleleri
        • KİK Duyuru
        • Makale
        • Mevzuat Takip
          • Elektronik İhale Uygulama Yönetmeliği
    • Elektronik İhale
    • Eşitlik İlkesi
    • Fiyat Farkı Kararnamesi
    • Geçici Teminat Mektubu
    • Hizmetler
    • İdarenin Zımni Reddi
    • ihale danışmanı
    • İhale Danışmanı
    • İhale Danışmanı İstanbul
    • İhale Danışmanlığı İstanbul
    • İhale Evrakları
    • İhalenin İptali
      • İhalenin İptalinde İdarenin Takdir Yetkisi
      • İhalenin İptalinde İdarenin Takdir Yetkisinin Denetlenmesi
    • İş Deneyim Belgesi
    • İsteklinin Şikayet ve İtirazen Şikayet Başvurusunda Bulunma Hakkı
    • itirazen şikayet
    • İtirazen Şikayet Başvurusunun Süre Yönünden Reddi
    • İtirazen Şikayet Dilekçesi
    • Kesinleşen İhale Dokümanına Göre İşlem Yapılması
    • Konkordato Kararı
    • Mahkeme Kararları
      • Danıştay Kararı
    • Pay Defteri
    • Public Procurement
      • Public Procurement Consultancy
      • Public Procurement Law
      • Public Procurement Turkey
    • Resmi Gazete Yönetmelik Değişikliği
    • Sınır Değer
    • Teklif Dosyasında Eksik Belge Sunulması
    • Teknik Şartname
    • Temel İlkeler
      • Danıştay Kararı
      • Değerlendirme Dışı Bırakılma
      • Elektronik İhale
      • İhale Danışmanı
      • İhale Danışmanı Ankara
      • İhale Danışmanlığı
      • İhale Dokümanının Belirsiz Olması
      • ihale dokümanının kesinleşmesi
      • İhale Şikayet
      • İhaleden Yasaklılık
      • İş Deneyim Belgesi
      • KİK Şikayet
      • R Katsayısı
      • Rekabet İlkesi
      • Sayıştay Kararı
      • Sayıştay Kararları
      • Teknik Bilirkişi Görüşüne Başvurulması
    • Yaklaşık Maliyet
    • YANSIMALAR
    • Yasal Dayanak Dergisi
      • Yasal Dayanak 1. Sayı
      • Yasal Dayanak 2. Sayı
      • Yasal Dayanak 3. Sayı
      • Yasal Dayanak 4. Sayı
    • Yemek Aşırı Düşük Nasıl Hazırlanır
    • Yeterlik Bilgileri Tablosu
    • Yeterlik Kriteri
    • Yönetmelik Değişikliği
    • Yurt Dışında Yapılan İş Deneyim Tevsiki

    Size nasıl yardımcı olabiliriz?
    Kameder İhale Danışmanlığı, müşterilerinin ihale mevzuatı ile ilgili sorunlarına en etkin çözümleri ve cevapları sunmaktadır. Danışmanlık ve eğitim hizmetlerimizle ilgili bilgi almak için lütfen bize ulaşın.

    Kameder, şirketinizin mal, yapım ve hizmet alımlarında karşı karşıya kaldığı aşırı düşük teklif sorgulamalarında 8 yıllık bilgi ve tecrübesi ile yanınızda.

    Kameder; Gerek idare gerekse Kik nezdinde yapılacak başvurularda gerekli hukuki desteği sağlar.

    Yasal Dayanak Online Dergicilik; Yasal Dayanak Dergisi okurlarını online dergi olarak karşılıyor. Tüm dergi içeriği tek tıkla karşısınızda.

    Kameder Bültene Kayıt Olun

    © 2008-2019 Kameder İhale Danışmanlığı - Ayinesi iştir kişinin lafa bakılmaz.
    SAHANET.NET