• Anasayfa
    • KD Bülten
    • YD Online Dergi
    • Kullanıcı Girişi
    • DANIŞMANLIK HİZMETLERİ
      • Kamu İhale Danışmanlığı
        • Yıllık İhale Danışmanlığı
        • Proje Bazlı İhale Danışmanlığı
        • Yılsonu İhale Danışmanlığı
        • Uyuşmazlık ve Şikayet Süreçleri
        • Denetim Hizmetleri
        • Hukuki Görüş Hazırlanması Hizmetleri
      • Özel Sektör İhale Danışmanlığı
        • Yıllık İhale Danışmanlığı
        • Proje Bazlı İhale Danışmanlığı
        • Uyuşmazlık ve Şikayet Süreçleri
        • Teklif Dosyası Hazırlanması Hizmetleri
        • Aşırı Düşük Teklif Savunma Hazırlama Hizmetleri
        • Hukuki Görüş Hazırlanması Hizmetleri
      • Mali Yönetim Danışmanlığı
        • Stratejik Plan Eğitimi
        • Faaliyet Raporu Danışmanlık Hizmetleri
        • Performans Programı Danışmanlık Hizmetleri
        • Risk Yönetimi Hizmetleri
        • Muhasebe Danışmanlık Hizmetleri
        • Bütçe Hizmetleri
        • Taşınır Kayıt Sistemi Danışmanlık Hizmetleri
      • Canlı Danışma
    • EĞİTİM HİZMETLERİ
      • İhale Mevzuatı
        • Kamu İhale Eğitimi
        • İhale Sözleşme Eğitimi
        • Şikayet Süreçleri Eğitimi
        • Hakediş Süreç Eğitimi
        • İhale Uygulamaları Eğitimi
        • Aşırı Düşük Sorgulama Eğitimi
      • Özel Sektör Eğitimi
        • Kamu İhale Eğitimi
        • Şikayet Süreçleri Eğitimi
        • Teklif Dosyası Hazırlama Eğitimi
        • İhale Sözleşme Eğitimi
        • Fiyat Farkı Eğitimi
      • Mali Mevzuat
        • 5018 sayılı KMYKK Eğitimi
        • Muhasebe Eğitimi
        • Bütçe Eğitimi
        • Dönem Sonu İşlemleri
        • İç Kontrol Eğitimi
        • Stratejik Plan Eğitimi
        • Taşınır Kayıt Sistemi Eğitim
      • Yayınlar
        • Yasal Dayanak
        • Mevzuat Takip
        • KD Bülten
        • İhale Makaleleri
        • Makale
        • KİK Duyuru
    • REFERANSLAR
    • HAKKIMIZDA
    • İLETİŞİM
    • Anasayfa
    • KD Bülten
    • YD Online Dergi
    • Kullanıcı Girişi

    KAMU İHALE TEBLİĞ

    • Anasayfa
    • Temel İlkeler İhale Danışmanı Ankara
    • KAMU İHALE TEBLİĞ
    İş Ortaklığının İhalede Birlikte Hareket Etmek Suretiyle 4734 Sayılı Kanun’un “Yasak Fiil Veya Davranışlar” Başlıklı 17’nci Maddesinin (D) Bendindeki Birden Fazla Teklif Verme Fiilini İşlediği İddiası – Kriminal İnceleme
    Ocak 28, 2020
    Personel Taşıma İhalesi – Değerlendirme Dışı Bırakılma – Toplam Teklif Tutarında Aritmetik Hata İddiası
    Ocak 30, 2020
    Kategori
    • İhale Danışmanı Ankara
    • Mevzuat Takip
    Terimler
    • eşik değerler ve parasal limitlerin güncellenmesine dair kamu ihale tebliği
    • ihale danışmanı
    • ihale danışmanlığı

    Eşik değerlerin ve parasal limitlerin güncellenmesine dair Kamu İhale Tebliği 29.01.2020 tarih ve 31023 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanmıştır.

    KAMU İHALE TEBLİĞİ

    (TEBLİĞ NO: 2020/1)

    Amaç ve kapsam

    MADDE 1 – (1) Bu Tebliğin amacı, 4/1/2002 tarihli ve 4734 sayılı Kamu İhale Kanununda belirtilen eşik değerlerin ve parasal limitlerin, Türkiye İstatistik Kurumu tarafından açıklanan 2019 yılı Aralık ayı Yurt İçi Üretici Fiyat Endeksi (Yİ-ÜFE) yıllık değişim oranında (%7,36) arttırılarak güncellenmesidir.

    Dayanak

    MADDE 2 – (1) Bu Tebliğ, 4734 sayılı Kanunun 67 nci maddesine dayanılarak hazırlanmıştır.

    Güncellenen hususlar

    MADDE 3 – (1) Bu Tebliğ ile 1/2/2020 tarihinden itibaren geçerli olmak üzere 4734 sayılı Kanunun;

    a) 3 üncü maddesinin birinci fıkrasının (g) bendinde belirtilen 13.857.591,-TL (Onüçmilyonsekizyüzelli yedibinbeşyüzdoksanbir Türk Lirası) 14.877.509,-TL (Ondörtmilyonsekizyüzyetmişyedibinbeşyüzdokuz Türk Lirası),

    b) 8 inci maddesinin birinci fıkrasının;

    1) (a) bendinde belirtilen 1.656.600,-TL (Birmilyonaltıyüzellialtıbinaltıyüz Türk Lirası) 1.778.525,-TL (Birmilyonyediyüzyetmişsekizbinbeşyüzyirmibeş Türk Lirası),

    2) (b) bendinde belirtilen 2.761.007,-TL (İkimilyonyediyüzaltmışbirbinyedi Türk Lirası) 2.964.217,-TL (İkimilyondokuzyüzaltmışdörtbinikiyüzonyedi Türk Lirası),

    3) (c) bendinde belirtilen 60.742.537,-TL (Altmışmilyonyediyüzkırkikibinbeşyüzotuz yedi Türk Lirası) 65.213.187,-TL (Altmışbeşmilyonikiyüzonüçbinyüzseksenyedi Türk Lirası),

    c) 13 üncü maddesinin birinci fıkrasının (b) bendinin;

    1) (1) numaralı alt bendinde belirtilen 180.732,-TL (Yüzseksenbinyediyüzotuziki Türk Lirası) 194.033,-TL (Yüzdoksandörtbinotuzüç Türk Lirası), 361.481,-TL (Üçyüzaltmışbirbindörtyüzseksenbir Türk Lirası) 388.086,-TL (Üçyüzseksensekizbinseksenaltı Türk Lirası),

    2) (2) numaralı alt bendinde belirtilen, 180.732,-TL (Yüzseksenbinyediyüzotuziki Türk Lirası) 194.033,-TL (Yüzdoksandörtbinotuzüç Türk Lirası),  361.481,-TL (Üçyüzaltmışbirbindörtyüzseksenbir Türk Lirası) 388.086,-TL (Üçyüzseksensekizbinseksenaltı Türk Lirası), 3.012.502,-TL (Üçmilyononikibinbeşyüziki Türk Lirası) 3.234.222,-TL (Üçmilyonikiyüzotuzdörtbinikiyüzyirmiiki Türk Lirası),

    3) (3) numaralı alt bendinde belirtilen 361.481,-TL (Üçyüzaltmışbirbindörtyüzseksenbir Türk Lirası) 388.086,-TL (Üçyüzseksensekizbinseksenaltı Türk Lirası), 3.012.502,-TL (Üçmilyononikibinbeşyüziki Türk Lirası) 3.234.222,-TL (Üçmilyonikiyüzotuzdörtbinikiyüzyirmiiki Türk Lirası),

    ç) 21 inci maddesinin birinci fıkrasının (f) bendinde belirtilen 301.228,TL (Üçyüzbirbinikiyüzyirmisekiz Türk Lirası ) 323.398,-TL (Üçyüzyirmiüçbinüçyüzdoksansekiz Türk Lirası),

    d) 22 nci maddesinin birinci fıkrasının (d) bendinde belirtilen 90.358,-TL (Doksanbinüçyüzellisekiz Türk Lirası ) 97.008,-TL (Doksanyedibinsekiz Türk Lirası ), 30.101,-TL (Otuzbinyüzbir Türk Lirası) 32.316,-TL (Otuzikibinüçyüzonaltı Türk Lirası),

    e) 53 üncü maddesinin birinci fıkrasının (j) bendinin;

    1) (1) numaralı alt bendinde belirtilen 602.479,-TL (Altıyüzikibindörtyüzyetmişdokuz Türk Lirası) 646.821,-TL (Altıyüzkırkaltıbinsekizyüzyirmibir Türk Lirası),

    2) (2) numaralı alt bendinde belirtilen 953.728,-TL (Dokuzyüzelliüçbinyediyüzyirmisekiz Türk Lirası) 1.023.922,-TL (Birmilyonyirmiüçbindokuzyüzyirmiki Türk Lirası), 5.719,-TL (Beşbinyediyüzondokuz Türk Lirası) 6.139,-TL (Altıbinyüzotuzdokuz Türk Lirası), 3.814.922,-TL (Üçmilyonsekizyüzondörtbindokuzyüzyirmiiki Türk Lirası) 4.095.700,-TL (Dörtmilyondoksanbeşbindyediyüz Türk Lirası), 11.442,-TL (Onbirbindörtyüzkırkiki Türk Lirası) 12.284,-TL (Onikibinikiyüzseksendört Türk Lirası), 28.611.919,-TL (Yirmisekizmilyonaltıyüzonbirbin dokuzyüzondokuz Türk Lirası) 30.717.756,-TL (Otuzmilyonyediyüzonyedibinyediyüzellialtı Türk Lirası), 17.163,-TL (Onyedibinyüzaltmışüç Türk Lirası) 18.426,-TL (Onsekizbindörtyüzyirmialtı Türk Lirası), 22.887,-TL (Yirmiikibinsekizyüzseksenyedi Türk Lirası) 24.571,-TL (Yirmidörtbinbeşyüzyetmişyedi Türk Lirası),

    f) 62 nci maddesinin birinci fıkrasının (h) bendinde belirtilen 334.368,-TL (Üçyüzotuzdörtbinüçyüzaltmışsekiz Türk Lirası) 358.977,-TL (Üçyüzellisekizbindokuzyüzyetmişyedi Türk Lirası),

    olarak güncellenmiştir.

    (2) Yukarıda belirtilen eşik değerler ve parasal limitlere ilişkin olarak, bir önceki dönem ile karşılaştırmalı değerler, ayrıca tablo halinde ekte yer almaktadır.

    Önceki bütçe statüleri

    MADDE 4 – (1) İdarelerin tabi oldukları eşik değerler ve parasal limitlerin belirlenmesinde 10/12/2003 tarihli ve 5018 sayılı Kamu Malî Yönetimi ve Kontrol Kanununun yürürlüğe girmesinden önceki bütçe statüleri göz önünde bulundurulur.

    Yürürlük

    MADDE 5 – (1) Bu Tebliğ 1/2/2020 tarihinde yürürlüğe girer.

    Yürütme

    MADDE 6 – (1) Bu Tebliğ hükümlerini Kamu İhale Kurumu Başkanı yürütür.

    Tebliğin yayımlandığı Resmi Gazete’ye ulaşmak için tıklayınız.

    Paylaş
    Kameder İhale Danışmanlığı
    Kameder İhale Danışmanlığı

    İlgili yazılar

    Aralık 8, 2020

    İmalatlar İçin İdarece Öngörülen 30 Günlük Süre – Sayıştay Kararı


    Read more
    Ekim 26, 2020

    Yazının İsteklileri Tereddüte Düşürecek Nitelikte Olması


    Read more
    Ekim 15, 2020

    Davacı Şirketin Şikayet Dilekçesinde Yer Vermediği Hususların da İncelenmesi Gerekir


    Read more

    Bir cevap yazın Cevabı iptal et

    E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    Kategoriler

    • Aşırı Düşük Teklif
      • Aşırı Düşük Hazırlama
        • İş Deneyim Belgesi
      • Aşırı Düşük Savunma
      • Aşırı Düşük Teklif Nasıl Hazırlanır
      • Aşırı Düşük Teklif Savunma
      • Aşırı Düşük Teklif Savunma Danıştay Kararı
      • Malzemeli Yemek Aşırı Düşük
      • Öğrenci Taşıma İhalesi
      • Yapım Aşırı Düşük Teklif Hazırlama
      • Yapım Aşırı Düşük Teklif Savunmasında Akaryakıt Dönüşümü
      • Yemek Aşırı Düşük
      • Yemek Aşırı Düşük Hazırlama
    • Aşırı Düşük Teklif Nedir
    • Danışmanlık Hizmetleri
      • Kamu İhale Danışmanlığı
      • Mali Yönetim Danışmanlığı
      • Özel Sektör İhale Danışmanlığı
    • Eğitim Hizmetleri
      • İhale Mevzuatı
      • Mali Mevzuat
      • Özel Sektör Eğitimi
      • Yayınlar
        • KİK Duyuru
        • Makale
        • Mevzuat Takip
          • Elektronik İhale Uygulama Yönetmeliği
    • Elektronik İhale
    • Fiyat Farkı Kararnamesi
    • İhale Danışmanı
    • İhale Danışmanı İstanbul
    • İhale Danışmanlığı İstanbul
    • İhalenin İptali
      • İhalenin İptalinde İdarenin Takdir Yetkisi
      • İhalenin İptalinde İdarenin Takdir Yetkisinin Denetlenmesi
    • İsteklinin Şikayet ve İtirazen Şikayet Başvurusunda Bulunma Hakkı
    • Kesinleşen İhale Dokümanına Göre İşlem Yapılması
    • Mahkeme Kararları
      • Danıştay Kararı
    • Public Procurement
      • Public Procurement Consultancy
      • Public Procurement Law
      • Public Procurement Turkey
    • Temel İlkeler
      • Danıştay Kararı
      • Değerlendirme Dışı Bırakılma
      • Elektronik İhale
      • İhale Danışmanı
      • İhale Danışmanı Ankara
      • İhale Danışmanlığı
      • İhale Dokümanının Belirsiz Olması
      • ihale dokümanının kesinleşmesi
      • İhale Şikayet
      • İhaleden Yasaklılık
      • İş Deneyim Belgesi
      • KİK Şikayet
      • R Katsayısı
      • Rekabet İlkesi
      • Sayıştay Kararı
      • Sayıştay Kararları
      • Teknik Bilirkişi Görüşüne Başvurulması
    • YANSIMALAR
    • Yasal Dayanak Dergisi
      • Yasal Dayanak 1. Sayı
      • Yasal Dayanak 2. Sayı
      • Yasal Dayanak 3. Sayı
      • Yasal Dayanak 4. Sayı
    • Yemek Aşırı Düşük Nasıl Hazırlanır
    • Yeterlik Kriteri
    • Yurt Dışında Yapılan İş Deneyim Tevsiki

    Size nasıl yardımcı olabiliriz?
    Kameder İhale Danışmanlığı, müşterilerinin ihale mevzuatı ile ilgili sorunlarına en etkin çözümleri ve cevapları sunmaktadır. Danışmanlık ve eğitim hizmetlerimizle ilgili bilgi almak için lütfen bize ulaşın.

    Kameder, şirketinizin mal, yapım ve hizmet alımlarında karşı karşıya kaldığı aşırı düşük teklif sorgulamalarında 8 yıllık bilgi ve tecrübesi ile yanınızda.

    Kameder; Gerek idare gerekse Kik nezdinde yapılacak başvurularda gerekli hukuki desteği sağlar.

    Yasal Dayanak Online Dergicilik; Yasal Dayanak Dergisi okurlarını online dergi olarak karşılıyor. Tüm dergi içeriği tek tıkla karşısınızda.

    Kameder Bültene Kayıt Olun

    © 2008-2019 Kameder İhale Danışmanlığı - Ayinesi iştir kişinin lafa bakılmaz.
    SAHANET.NET